We wszystkich usługach firmy Comitor Sp. z o.o. zawarte jest bogate doświadczenie i wiedza w zakresie instalacji, doboru urządzeń jak również profesjonalnej obsługi technicznej. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klienta, oraz coraz bardziej skomplikowanej nowoczesnej technologii, proponujemy Państwu Autoryzowany Serwis pogwarancyjny BLANCO. Doświadczenie wykwalifikowanego personelu, szybka dostępność oryginalnych części zamiennych, pozwala nam na fachową i dynamiczną obsługę klienta.
Nasi pracownicy biorą czynny udział w licznych szkoleniach technicznych organizowanych przez niemieckiego producenta oferowanych przez nas produktów BLANCO. Dzięki szkoleniom serwisowym posiadamy biegłość w wykrywaniu, diagnostyce oraz usuwaniu usterek. Każdy serwisant posiada niezbędny pakiet oryginalnych części zamiennych BLANCO, oraz podstawowe narzędzia przystosowane do urządzenia, dzięki którym jest w stanie naprawić urządzenie BLANCO już podczas pierwszej wizyty u Klienta. Prowadzimy naprawy pogwarancyjne produktów marki Blanco przy użyciu oryginalnych części, na które otrzymują Państwo gwarancję jakości. Oryginalne części gwarantują bezawaryjną pracę urządzeń, oraz zapewniają jakość produktu określoną przez producenta.
Przy zgłaszaniu usterek prosimy o podanie adresu miejsca montażu i numeru telefonu, a także numeru seryjnego produktu, ewentualnie daty zakupu. Produkty Blanco dla uzyskania lepszej jakości i niezawodności są przez producenta udoskonalane i przechodzą szereg modyfikacji, zmian konstrukcyjnych i wizualnych. Aby dokładnie określić części zamienne niezbędne do naprawy Państwa produktu, konieczne jest podanie 11-cyfrowego numeru znajdującego się na produkcie – instrukcja poniżej. Numer zawiera wszelkie informacje o produkcie, wersji, kolorze wykończenia, specyfikacji technicznej i okresu produkcyjnego. Jest tabliczką znamionową produktu.
Dla ułatwienia i Państwa wygody przy zgłaszaniu usterek przygotowaliśmy dla Państwa specjalny formularz w zakładce "Pomoc techniczna". Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane naszym pracownikom, którzy skontaktują się z Państwem i udzielą szczegółowej informacji. Pragniemy jednak zaznaczyć, że Serwis w Comitor Sp. z o.o. pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
Pomoc techniczną mogą Państwo uzyskać także kontaktując się z naszym Autoryzowanym Serwisem w Państwa regionie. Wystarczy wybrać na mapce województwo miejsca montażu produktu, a podane zostaną numery telefonów bezpośrednio do Serwisu naprawczego. Mapka i informacje znajdują się w zakładce "Serwis". Nasi serwisanci są do Państwa dyspozycji 6 dni w tygodniu i pracują do godziny 18.00, a w nagłych przypadkach dłużej. Zapraszamy.
Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:
Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.
Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.