Kontakt Serwis Gdzie kupić

Naprawy pogwarancyjne

We wszystkich usługach firmy Comitor Sp. z o.o. zawarte jest bogate doświadczenie i wiedza w zakresie instalacji, doboru urządzeń jak również profesjonalnej obsługi technicznej. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klienta, oraz coraz bardziej skomplikowanej nowoczesnej technologii, proponujemy Państwu Autoryzowany Serwis pogwarancyjny BLANCO. Doświadczenie wykwalifikowanego personelu, szybka dostępność oryginalnych części zamiennych, pozwala nam na fachową i dynamiczną obsługę klienta.

Nasi pracownicy biorą czynny udział w licznych szkoleniach technicznych organizowanych przez niemieckiego producenta oferowanych przez nas produktów BLANCO. Dzięki szkoleniom serwisowym posiadamy biegłość w wykrywaniu, diagnostyce oraz usuwaniu usterek. Każdy serwisant posiada niezbędny pakiet oryginalnych części zamiennych BLANCO, oraz podstawowe narzędzia przystosowane do urządzenia, dzięki którym jest w stanie naprawić urządzenie BLANCO już podczas pierwszej wizyty u Klienta. Prowadzimy naprawy pogwarancyjne produktów marki Blanco przy użyciu oryginalnych części, na które otrzymują Państwo gwarancję jakości. Oryginalne części gwarantują bezawaryjną pracę urządzeń, oraz zapewniają jakość produktu określoną przez producenta.

Naprawy pogwarancyjne.

  1. Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produkty uszkodzone z winy Klienta podczas trwania gwarancji tj.
    • uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieostrożność użytkownika
    • usterki wynikłe z przyczyn nieprawidłowego montażu
    • nieodpowiedniej pielęgnacji i użytkowania produktu
    • w przypadku wykrycia nieautoryzowanych napraw  produktu
    • usterki powstałe przez zanieczyszczenia wody lub przewodów sieci wodociągowej
    • inne, jeżeli awaria urządzenia nastąpiła z przyczyny leżącej poza urządzeniem
  2. Naprawie pogwarancyjnej podlegają również produkty w przypadku braku posiadania lub nieprawidłowo wypełnionej Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
  3. Wszystkie usługi prowadzimy w domu Klienta. W przypadku braku możliwości naprawy produktu na miejscu zapewniamy baterię zastępczą (dotyczy baterii zlewozmywakowych Blanco).
  4. Na podstawie opisu usterki w rozmowie z Klientem, Serwis wstępnie dokonuje diagnozy uszkodzenia i informuje Klienta o przewidywanych kosztach naprawy produktu. W przypadku zgody na naprawę Serwis umawia wizytę w domu Klienta i dokonuje naprawy.
  5. Jeżeli podczas naprawy wystąpią nieprzewidziane okoliczności wymagające dodatkowych napraw, Serwis ustala koszty dodatkowe na miejscu z Klientem.
  6. W przypadku rezygnacji z naprawy, reklamujący zostaje obciążany kosztami dojazdu oraz diagnozy zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  7. Uszkodzone części są utylizowane przez Serwis.
  8. Na wymienione części zamienne, Serwis udziela 12 miesięcznej gwarancji. Podstawą zgłoszenia reklamacji na wymienioną część zamienną jest rachunek lub faktura wystawiona przez Serwis naprawczy.

Przy zgłaszaniu usterek prosimy o podanie adresu miejsca montażu i numeru telefonu, a także numeru seryjnego produktu, ewentualnie daty zakupu. Produkty Blanco dla uzyskania lepszej jakości i niezawodności są przez producenta udoskonalane i przechodzą szereg modyfikacji, zmian konstrukcyjnych i wizualnych. Aby dokładnie określić części zamienne niezbędne do naprawy Państwa produktu, konieczne jest podanie 11-cyfrowego numeru znajdującego się na produkcie – instrukcja poniżej. Numer zawiera wszelkie informacje o produkcie, wersji, kolorze wykończenia, specyfikacji technicznej i okresu produkcyjnego. Jest tabliczką znamionową produktu.

Dla ułatwienia i Państwa wygody przy zgłaszaniu usterek przygotowaliśmy dla Państwa specjalny formularz w zakładce "Pomoc techniczna". Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane naszym pracownikom, którzy skontaktują się z Państwem i udzielą szczegółowej informacji. Pragniemy jednak zaznaczyć, że Serwis w Comitor Sp. z o.o. pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

Pomoc techniczną mogą Państwo uzyskać także kontaktując się z naszym Autoryzowanym Serwisem w Państwa regionie. Wystarczy wybrać na mapce województwo  miejsca montażu produktu, a podane zostaną numery telefonów bezpośrednio do Serwisu naprawczego. Mapka i informacje znajdują się w zakładce "Serwis". Nasi serwisanci są do Państwa dyspozycji 6 dni w tygodniu i pracują do godziny 18.00, a w nagłych przypadkach dłużej. Zapraszamy.

 

WSZYSTKO SPRAWNIE I FACHOWO

Zapraszamy do kontaktu

Barbara Wiaderna
Asystent działu serwisu
+48 42 689 10 17
Mariusz Dewicki
Kierownik działu serwisu i administracji
+48 42 689 10 20
Serwis Comitor
Do góry
Masz pytania?

W czym możemy pomóc?

INFOLINIA
801 BLANCO (25 26 26)
Wyślij zapytanie
Porównanie produktów:
Porównaj
COMITOR

Zapisz się
do Newslettera Poznaj nasze nowości oraz wyjątkowe oferty


COMITOR

Akceptacja RODO

Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,

 

Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COMITOR sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Laskowicka 24, 94-111 Łódź, NIP 7272547437, KRS 0000088742 (dalej jako: „COMITOR”, „Comitor sp. z o.o.”);
  2. COMITOR powołał Inspektora ochrony danych osobowych. Inspektorem ochrony danych osobowych jest pani Elżbieta Baćko, dostępna pod numerem telefonu: 42 689 10 04 oraz adresem mailowym: iodo@comitor.pl.
  3. Wspólne administrowanie danymi osobowymi na podstawie art. 26 ust. 1 Rozporządzenia nie ma wpływu na realizację uprawnień przysługujących Pani/Panu na podstawie Rozporządzenia.
  4. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe z uwagi na korzystanie przez Panią/Pana z naszych usług, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia. Jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej oferty wydłużonej gwarancji – w celu realizacji wybranej przez Panią/Pana opcji gwarancji. Niezależnie od powyższego, może Pani/Pan udzielić odrębnej, dobrowolnej zgody na otrzymywanie informacji handlowych COMITOR.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą nasi zaufani partnerzy – operatorzy płatności, operatorzy płatności elektronicznych, obsługujące nas podmioty informatyczne, producenci wybranego przez Państwa towaru (jeżeli jest to niezbędne dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji), a w razie takiej konieczności – także obsługujące nas kancelarie prawne.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji na Pani/Pana rzecz wybranej usługi, a jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej wydłużonej gwarancji – także przez czas, na który udzielana jest gwarancja. Jeżeli udzielił Pan/Pani zgody na przesyłanie informacji handlowych – wtedy podany adres e-mail przechowany będzie także do czasu cofnięcia zgody, na warunkach określonych w formularzu zgody marketingowej.
  9. W każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych a także prawo do przenoszenia danych.
  10. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest sprzeczne z przepisami prawa.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia na Pana/Pani rzecz wybranej usługi.
  13. Jeżeli korzystają Państwo z naszej strony internetowej, korzystamy z ciasteczek oraz Google Analytics. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.

Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.

Ustawienia zaawansowane