Zlewozmywaki marki Blanco prezentują najwyższy osiągalny poziom jakości. Jesteśmy tego tak pewni, że nie obawiamy się udzielać na nie Wieczystej Gwarancji dającej pewność, że Państwa zlewozmywak BLANCO pozostanie z Państwem tak długo, jak sami będziecie chcieli.
Wieczysta gwarancja udzielana jest wyłącznie na produkty BLANCO, importowane i dystrybuowane w Polsce przez jedynego, oficjalnego polskiego Importera Kontraktowego, firmę COMITOR Sp. z o.o. Jest to jedyna wieczysta gwarancja w Polsce na produkty BLANCO autoryzowana przez producenta, firmę BLANCO GmbH+Co. KG.
Objęcie zlewozmywaka wieczystą gwarancją wymaga profesjonalnego montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Z Wieczystej Gwarancji może skorzystać jedynie Użytkownik, któremu przy zakupie sprzedawca wydał :
posiada dokument zakupu, na którym jest nazwa i adres punktu zakupu i dane/symbol urządzenia oraz nabyty zlewozmywak nie został wyłączony z wieczystej gwarancji. Brak kodu do rejestracji , brak gwarancji w wersji papierowej oraz podanie nieprawdziwych danych podczas rejestracji ogranicza gwarancję do 2 lat.
Wieczysta Gwarancja dostępna jest wyłącznie dla klientów, którzy nabyli zlewozmywak Blanco objęty programem za pośrednictwem uprawnionych Studiów Kuchennych oraz innych uprawnionych sklepów stacjonarnych. Wykaz studiów kuchennych i sklepów stacjonarnych uprawnionych do udzielania wieczystej gwarancji dostępna jest pod tym linkiem. Klient, który zakupił zlewozmywak Blanco za pośrednictwem innych kanałów lub zlewozmywak jest wyłączony z wieczystej gwarancji, jest uprawniony do gwarancji na produkt w okresie 2 lat od dnia zakupu.
Aby skorzystać z Wieczystej Gwarancji wystarczy ją zarejestrować w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu zlewozmywaka korzystając z formularza. Jeśli nie zdecydują się Państwo na rejestrację, korzystają Państwo wówczas jedynie z gwarancji 2-letniej.
Po prawidłowej rejestracji Gwarant udziela użytkownikowi Wieczystej gwarancji na korpus zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja nie obejmuje pozostałego osprzętu i akcesoria będącego wyposażeniem zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.
Dokumentem potwierdzającym udzielenie wieczystej gwarancji jest wydrukowane potwierdzenie rejestracji wieczystej gwarancji, wysyłane na adres e-mail, wskazany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
Wieczystą Gwarancją objęte są wszystkie zlewozmywaki BLANCO wykonane z kompozytu SILGRANIT® PuraDur®, ceramiki Blanco oraz na zlewozmywaki ze stali szlachetnej z wyłączeniem serii modeli: Dana, Dinas, Flex, Flex Pro, Lemis, Lanis, Lantos, Livit, Median, Magnat, Naya, Plus, Plenta, Rondo, Rondosol, Rondoval, Rondoset, Tipo Basic, Top, Tipo, Toga, Zia (wymienione modele dotyczą zlewozmywaków wykonanych tylko ze stali szlachetnej).
Uwaga:
Zastosowanie młynka/rozdrabniacza w zlewozmywakach i komorach podwieszanych wykonanych z ceramiki wyklucza uprawnienia użytkownika do świadczeń z tytułu gwarancji wieczystej udzielanej przez Comitor Sp. z o.
W przypadku wystąpienia uzasadnionej wady, uznanej przez Autoryzowany Serwis w trakcie trwania wieczystej gwarancji (po 2 latach od zakupu), Gwarant nie ponosi kosztów demontażu i ponownego montażu zlewozmywaka w przypadku wymiany korpusu zlewozmywaka na nowy. Gwarant na koszt własny dostarczy jedynie do użytkownika nowy pełnowartościowy produkt, natomiast jego wymiany użytkownik dokona w zakresie i na koszt własny. Gwarant nie ponosi również odpowiedzialności w przypadku, kiedy nowy produkt będzie wymagał m.in. zmian konstrukcji szafek kuchennych, blatu w celu jego zamontowania lub konieczności zakupu akcesoria umożliwiającego montaż jak uchwyty montażowe, armaturę wraz z syfonem, silikon uszczelniający lub inne.
Pozostałe warunki wieczystej gwarancji pozostają takie same, jak w okresie obowiązywania podstawowej 2 letniej gwarancji jakości na produkt. Gwarancję 2 letnią mogą Państwo pobrać z naszej strony: Gwarancja podstawowa na zlewozmywaki Blanco
W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt z Centrum Serwisowym pod numerem: + 48 42 689 10 17 lub 801 (BLANCO) 252626.
Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:
Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.
Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.