Kontakt Serwis Gdzie kupić

Drodzy Klienci,

Zlewozmywaki marki Blanco prezentują najwyższy osiągalny poziom jakości. Jesteśmy tego tak pewni, że nie obawiamy się udzielać na nie Wieczystej Gwarancji dającej pewność, że Państwa zlewozmywak BLANCO pozostanie z Państwem tak długo, jak sami będziecie chcieli.


Wieczysta gwarancja udzielana jest wyłącznie na produkty BLANCO, importowane i dystrybuowane w Polsce przez jedynego, oficjalnego polskiego Importera Kontraktowego, firmę COMITOR Sp. z o.o. Jest to jedyna wieczysta gwarancja w Polsce na produkty BLANCO autoryzowana przez producenta, firmę BLANCO GmbH+Co. KG.

Objęcie zlewozmywaka wieczystą gwarancją wymaga profesjonalnego montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.

Z Wieczystej Gwarancji może skorzystać jedynie Użytkownik, któremu przy zakupie sprzedawca wydał :

  • Specjalny, indywidualny kod do rejestracji,
  • Kartę gwarancyjną w wersji papierowej (wydawana przez Spółkę Comitor do końca 2018r) posiadającą indywidualny numer karty na frontowej stronie

posiada dokument zakupu, na którym jest nazwa i adres punktu zakupu i dane/symbol urządzenia oraz nabyty zlewozmywak nie został wyłączony z wieczystej gwarancji. Brak kodu do rejestracji , brak gwarancji w wersji papierowej oraz podanie nieprawdziwych danych podczas rejestracji ogranicza gwarancję do 2 lat.

 

Wieczysta Gwarancja dostępna jest wyłącznie dla klientów, którzy nabyli zlewozmywak Blanco objęty programem za pośrednictwem uprawnionych Studiów Kuchennych oraz innych uprawnionych sklepów stacjonarnych. Wykaz studiów kuchennych i sklepów stacjonarnych uprawnionych do udzielania wieczystej gwarancji dostępna jest pod tym linkiem. Klient, który zakupił zlewozmywak Blanco za pośrednictwem innych kanałów lub zlewozmywak jest wyłączony z wieczystej gwarancji, jest uprawniony do gwarancji na produkt w okresie 2 lat od dnia zakupu.

 

Aby skorzystać z Wieczystej Gwarancji wystarczy ją zarejestrować w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu zlewozmywaka korzystając z formularza. Jeśli nie zdecydują się Państwo na rejestrację, korzystają Państwo wówczas jedynie z gwarancji 2-letniej.

Po prawidłowej rejestracji Gwarant udziela użytkownikowi Wieczystej gwarancji na korpus zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja nie obejmuje pozostałego osprzętu i akcesoria będącego wyposażeniem zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.

Dokumentem potwierdzającym udzielenie wieczystej gwarancji jest wydrukowane potwierdzenie rejestracji wieczystej gwarancji, wysyłane na adres e-mail, wskazany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

Wieczystą Gwarancją objęte są wszystkie zlewozmywaki BLANCO wykonane z kompozytu SILGRANIT® PuraDur®, ceramiki Blanco oraz na zlewozmywaki ze stali szlachetnej z wyłączeniem serii modeli: Dana, Dinas, Flex, Flex Pro, Lemis, Lanis, Lantos, Livit, Median, Magnat, Naya, Plus, Plenta, Rondo, Rondosol, Rondoval, Rondoset, Tipo Basic, Top, Tipo, Toga, Zia (wymienione modele dotyczą zlewozmywaków wykonanych tylko ze stali szlachetnej).

Uwaga:

Zastosowanie młynka/rozdrabniacza w zlewozmywakach i komorach podwieszanych wykonanych z ceramiki wyklucza uprawnienia użytkownika do świadczeń z tytułu gwarancji wieczystej udzielanej przez Comitor Sp. z o.

 

 

W przypadku wystąpienia uzasadnionej wady, uznanej przez Autoryzowany Serwis w trakcie trwania wieczystej gwarancji (po 2 latach od zakupu), Gwarant nie ponosi kosztów demontażu i ponownego  montażu zlewozmywaka w przypadku wymiany korpusu zlewozmywaka na nowy. Gwarant na koszt własny dostarczy jedynie do użytkownika nowy pełnowartościowy produkt, natomiast jego wymiany użytkownik dokona w zakresie i na koszt własny. Gwarant nie ponosi również odpowiedzialności w przypadku, kiedy nowy produkt będzie wymagał m.in. zmian konstrukcji szafek kuchennych, blatu w celu jego zamontowania lub konieczności zakupu akcesoria umożliwiającego montaż jak uchwyty montażowe, armaturę wraz z syfonem, silikon uszczelniający lub inne.

Pozostałe warunki wieczystej gwarancji pozostają takie same, jak w okresie obowiązywania podstawowej 2 letniej gwarancji jakości na produkt. Gwarancję 2 letnią mogą Państwo pobrać z naszej strony:  Gwarancja podstawowa na zlewozmywaki Blanco

W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt z Centrum Serwisowym pod numerem:  + 48 42 689 10 17 lub 801 (BLANCO) 252626.

Zapraszamy do kontaktu

Michał Cypryński
Serwisant, obsługa klienta i reklamacji
+48 42 689 10 17
Wojciech Pietrzyk
Serwisant, obsługa klienta i reklamacji
+48 42 689 10 17
Jan Sołtys
Serwisant urządzeń sanitarnych
+48 42 689 10 17
Mariusz Dewicki
Kierownik serwisu
+48 42 689 10 17
Serwis Comitor
Do góry
Masz pytania?

W czym możemy pomóc?

INFOLINIA
0-801 25 26 26
Wyślij zapytanie
Porównanie produktów:
Porównaj
COMITOR

Zapisz się
do Newslettera
Poznaj nasze nowości oraz wyjątkowe oferty


COMITOR

Akceptacja RODO

Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,

 

Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COMITOR sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Obywatelska 183, 94-104 Łódź, NIP 7272547437, KRS 0000088742 (dalej jako: „COMITOR”, „Comitor sp. z o.o.”); współadministratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 26 Rozporządzenia jest Comitor Magdalena Wrońska i Jerzy Wroński sp. j. z siedzibą w Łodzi, przy czym zgodnie z ustalonym między współadministratorami podziałem obowiązków podmiotem odpowiedzialnym za zgodne z Rozporządzeniem przetwarzanie danych osobowych jest spółka pod firmą COMITOR sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi.
  2. COMITOR powołał Inspektora ochrony danych osobowych, dostępnego pod numerem telefonu: 42 689 10 23 oraz adresem mailowym: iodo@comitor.pl;
  3. Wspólne administrowanie danymi osobowymi na podstawie art. 26 ust. 1 Rozporządzenia nie ma wpływu na realizację uprawnień przysługujących Pani/Panu na podstawie Rozporządzenia.
  4. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe z uwagi na korzystanie przez Panią/Pana z naszych usług, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia. Jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej oferty wydłużonej gwarancji – w celu realizacji wybranej przez Panią/Pana opcji gwarancji. Niezależnie od powyższego, może Pani/Pan udzielić odrębnej, dobrowolnej zgody na otrzymywanie informacji handlowych COMITOR.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą nasi zaufani partnerzy – operatorzy płatności, operatorzy płatności elektronicznych, obsługujące nas podmioty informatyczne, producenci wybranego przez Państwa towaru (jeżeli jest to niezbędne dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji), a w razie takiej konieczności – także obsługujące nas kancelarie prawne.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji na Pani/Pana rzecz wybranej usługi, a jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej wydłużonej gwarancji – także przez czas, na który udzielana jest gwarancja. Jeżeli udzielił Pan/Pani zgody na przesyłanie informacji handlowych – wtedy podany adres e-mail przechowany będzie także do czasu cofnięcia zgody, na warunkach określonych w formularzu zgody marketingowej.
  9. W każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych a także prawo do przenoszenia danych.
  10. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest sprzeczne z przepisami prawa.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia na Pana/Pani rzecz wybranej usługi.
  13. Jeżeli korzystają Państwo z naszej strony internetowej, korzystamy z ciasteczek oraz Google Analytics. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.

Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.

Ustawienia zaawansowane