Kontakt Serwis Gdzie kupić

Oryginalne części zamienne i narządzia ułatwiające naprawę

Naprawiając urządzenia większość hydraulików stosuje części zamienne takie, jakie ma akurat pod ręką. Na pozór wyglądają podobnie, jednak zupełnie nie pasują do danego urządzenia, nieoryginalne i przeznaczone do całkiem innych produktów. W takich sytuacjach nieświadomy Użytkownik zostaje oszukany, albo nieświadom sytuacji godzi się na takie rozwiązania, byle produkt działał i mógł go używać. Kłopot pojawia się wtedy, kiedy urządzenie spowoduje szkodę. Tylko stosowanie oryginalnych części zamiennych przynosi wiele korzyści, m.in. standard bezpieczeństwa, jakość, wartość oraz gwarancja. Dostęp do oryginalnych części zamiennych Blanco, zapewni Państwu jedynie Autoryzowany Serwis Blanco.

Co dają nam oryginalne części zamienne?

Dwie części - oryginalna i nieoryginalna – mogą z zewnątrz wyglądać tak samo, ale wcale nie muszą być takie same. Oryginalne części zamienne idealnie pasują do Państwa urządzenia, a ich wymiana jest łatwa dzięki dopasowaniu i specjalnym mocowaniom. Oryginalne części pozwalają zachować na najwyższym poziomie bezpieczeństwo Państwa urządzenia. Części nieoryginalne mają przeważnie inną grubość, ciężar i są wykonane z innej, czasami dużo niższej jakości materiałów , a co najważniejsze, są przeznaczone do całkiem innych produktów. W razie awarii istnieje ryzyko, że części nieoryginalne nie wytrzymają lub odkształcą się niewłaściwie, co może być skutkiem awarii urządzenia, zalania Państwa mieszkania i szkód z tym związanych.

Niezawodność i pewność

Każda część oryginalna jest ściśle zgodna ze wzorcem, dzięki czemu urządzenie zachowuje swoje właściwości na oryginalnym poziomie np. klasa głośności, przepływu baterii zlewozmywakowej, wytrzymałość na ciśnienie, temperaturę, obciążenie prowadnic w selektorze odpadków, itp., czyli wszystko to, za co zapłacili Państwo kupując nowy produkt.  Tylko oryginalne części gwarantują bezawaryjną pracę urządzeń Blanco, oraz zapewniają jakość produktu określoną przez producenta. Stosując w urządzeniach oryginalne części zamienne zachowują Państwo wszelkie uprawnienia wynikające z gwarancji i odpowiedzialności producenta za wyrób.

Dlaczego jeszcze warto wezwać Autoryzowany Serwis Blanco do naprawy urządzenia?

Zlewozmywak, bateria zlewozmywakowa, selektor odpadków. To proste urządzenia codziennego użytku, które można naprawić standardowymi narzędziami będącymi w posiadaniu każdego mechanika, hydraulika i posiadając minimum wiedzy na temat tych urządzeń. Nic bardziej mylnego. Każdy producent urządzenia stosuje własne rozwiązania techniczne i własne elementy do których idealnie pasuje tylko właściwy, oryginalny klucz czy narzędzie. A co najważniejsze, takie które nie uszkodzi urządzenia.

Narzędzia serwisowe Blanco

Klucze serwisowe Blanco mają długości tak dobrane, aby w trudno dostępnych miejscach następowało prawidłowe dokręcenie gwintu, co gwarantuje prawidłową pracę i stabilność urządzenia. Do łbów i nakrętek zastosowanych w urządzeniach przystosowane są odpowiednie klucze, które pozwalają bez uszkodzeń przeprowadzić demontaż i montaż urządzenia. Klucze uniwersalne lub nieodpowiednio dobrane niszczą łby i nakrętki, co w konsekwencji prowadzi do erozji, czyli powierzchniowego niszczenia metali przez działanie mechaniczne, a czego następstwem jest konieczność wymiany elementów na nowe lub nawet zakup nowego produktu z uwagi na brak możliwości jego naprawy.

Dla użytkowników produktów Blanco, posiadamy proste i wygodne klucze dopasowane do urządzenia, pozwalające bez wysiłku i obawy przed zniszczeniem urządzenia odkręcić i dokręcić elementy urządzenia w celu ich oczyszczenia i pielęgnacji np. przystosowany klucz do perlatora, w celu oczyszczenia sitka z kamienia lub wymiany sitka na nowe bez uszkodzenia produktu i utraty jego walorów estetycznych np.:

nr.kat. 511324

BLANCO ANTAS
BLANCO DARAS
BLANCO LINUS
BLANCO PALLAS
BLANCO TIVO
BLANCO VITIS
BLANCO WEGA
BLANCO ZENOS
i innych

nr.kat. 117581

BLANCO ELOS
BLANCO ELOS Control
BLANCO ELOS One
BLANCO ELOSCOPE-F
BLANCO JULOS
BLANCO PINOS
BLANCO VONDA
BLANCO VONDA Control

nr.kat. 119784

BLANCO ALTA-S
BLANCO Compact Vario
BLANCO LINUS-S Vario

nr.kat. 118951

BLANCO ELOS
BLANCO ELOS Control
BLANCO ELOS One
BLANCO ELOSCOPE-F II
BLANCO QUATURA
BLANCO YOVIS
BLANCO YOVIS-S

nr.kat. 117580

BLANCO ELOS-W
BLANCO KANTOS
BLANCO ZIROS
BLANCO ZIROS Control

nr.kat. 118970

BLANCO CULINA-S

nr.kat. 128446

BLANCO ELIPSO-S
BLANCO ELIPSO-S-A
BLANCO ELIPSO-S-F
BLANCO ELIPSO-S-Z
BLANCO MERKUR-S

Wiedza  i doświadczenie

Nasi pracownicy biorą czynny udział w licznych szkoleniach technicznych organizowanych przez niemieckiego producenta oferowanych przez nas produktów BLANCO. Dzięki szkoleniom serwisowym posiadamy biegłość w wykrywaniu, diagnostyce oraz usuwaniu usterek. Jako partner i Autoryzowany Serwis Blanco posiadamy dostęp do specyfikacji technicznych oraz wszelkich instrukcji montażu i demontażu produktu w celu jego naprawy. Nie znając specyfikacji technicznej i kolejności demontowania lub składania części, można uszkodzić produkt i narazić się na znaczne koszty lub spowodować jego nieprawidłową pracę, a nawet awarię.

Nie ryzykuj. Do awarii wezwij Autoryzowany Serwis Blanco !

Zapraszamy do kontaktu

Barbara Wiaderna
Asystent działu serwisu
+48 42 689 10 17
Mariusz Dewicki
Kierownik działu serwisu i administracji
+48 42 689 10 20
Serwis Comitor
Do góry
Masz pytania?

W czym możemy pomóc?

INFOLINIA
801 BLANCO (25 26 26)
Wyślij zapytanie
Porównanie produktów:
Porównaj
COMITOR

Zapisz się
do Newslettera Poznaj nasze nowości oraz wyjątkowe oferty


COMITOR

Akceptacja RODO

Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,

 

Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COMITOR sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Laskowicka 24, 94-111 Łódź, NIP 7272547437, KRS 0000088742 (dalej jako: „COMITOR”, „Comitor sp. z o.o.”);
  2. COMITOR powołał Inspektora ochrony danych osobowych. Inspektorem ochrony danych osobowych jest pani Elżbieta Baćko, dostępna pod numerem telefonu: 42 689 10 04 oraz adresem mailowym: iodo@comitor.pl.
  3. Wspólne administrowanie danymi osobowymi na podstawie art. 26 ust. 1 Rozporządzenia nie ma wpływu na realizację uprawnień przysługujących Pani/Panu na podstawie Rozporządzenia.
  4. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe z uwagi na korzystanie przez Panią/Pana z naszych usług, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia. Jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej oferty wydłużonej gwarancji – w celu realizacji wybranej przez Panią/Pana opcji gwarancji. Niezależnie od powyższego, może Pani/Pan udzielić odrębnej, dobrowolnej zgody na otrzymywanie informacji handlowych COMITOR.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą nasi zaufani partnerzy – operatorzy płatności, operatorzy płatności elektronicznych, obsługujące nas podmioty informatyczne, producenci wybranego przez Państwa towaru (jeżeli jest to niezbędne dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji), a w razie takiej konieczności – także obsługujące nas kancelarie prawne.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji na Pani/Pana rzecz wybranej usługi, a jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej wydłużonej gwarancji – także przez czas, na który udzielana jest gwarancja. Jeżeli udzielił Pan/Pani zgody na przesyłanie informacji handlowych – wtedy podany adres e-mail przechowany będzie także do czasu cofnięcia zgody, na warunkach określonych w formularzu zgody marketingowej.
  9. W każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych a także prawo do przenoszenia danych.
  10. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest sprzeczne z przepisami prawa.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia na Pana/Pani rzecz wybranej usługi.
  13. Jeżeli korzystają Państwo z naszej strony internetowej, korzystamy z ciasteczek oraz Google Analytics. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.

Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.

Ustawienia zaawansowane