Dokonując rejestracji w celu uzyskania Wieczystej gwarancji, użytkownik oznajmia, iż zapoznał się i akceptuje warunki i postanowienia zawarte w gwarancji podstawowej, do pobrania ze strony https://comitor.pl/serwis/warunki-gwarancyjne/gwarancja-na-zlewozmywaki-blanco/ oraz warunki Wieczystej gwarancji zawarte na stronie: www.wieczystagwarancja.pl
Przypominamy, że Wieczysta gwarancja jest udzielana na wszystkie zlewozmywaki BLANCO wykonane z kompozytu SILGRANIT® PuraDur®, ceramiki Blanco oraz na zlewozmywaki ze stali szlachetnej z wyłączeniem serii modeli: Dana, Dinas, Flex, Flex Pro, Lemis, Lanis, Lantos, Livit, Median, Magnat, Naya, Plus, Plenta, Rondo, Rondosol, Rondoval, Rondoset, Tipo Basic, Top, Tipo, Toga, Zia, po jej zarejestrowaniu w poniższym formularzu, nie później niż 6 miesięcy od dokonania zakupu. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.
Objęcie zlewozmywaka wieczystą gwarancją wymaga profesjonalnego montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Wieczysta Gwarancja dostępna jest wyłącznie dla klientów, którzy nabyli zlewozmywak Blanco objęty programem za pośrednictwem uprawnionych Studiów Kuchennych oraz innych uprawnionych sklepów stacjonarnych. Wykaz uprawnionych studiów kuchennych oraz innych sklepów stacjonarnych do udzielania wieczystej gwarancji dostępna jest pod tym linkiem.
Wieczysta gwarancja obejmuje sam korpus zlewozmywaka. Nie obejmuje pozostałego osprzętu i akcesoria będącego wyposażeniem zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.
Uwaga: Zastosowanie młynka/rozdrabniacza w zlewozmywakach i komorach podwieszanych wykonanych z ceramiki wyklucza uprawnienia użytkownika do świadczeń z tytułu gwarancji wieczystej udzielanej przez Comitor Sp. z o.o.
Prosimy przygotować :
Indeks zlewozmywaka to 6-cio cyfrowy numer, którego pierwsza cyfra to „5”, znajduje się na etykiecie opakowania produktu, winien też znajdować się na fakturze. Jeżeli nie oznaczono indeksu na fakturze prosimy skontaktować się ze sprzedawcą. Brak dowodu zakupu i/lub dowód zakupu nie zawierający danych urządzenia oznacza, że karta gwarancyjna jest nieważna.
W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt z serwisem pod numerem: +48 42 689 10 17
Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:
Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.
Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.