Kontakt Serwis Gdzie kupić

Formularz rejestracji

 

Dokonując rejestracji w celu uzyskania Wieczystej gwarancji, użytkownik oznajmia, iż zapoznał się i akceptuje warunki i postanowienia zawarte w gwarancji podstawowej, do pobrania ze strony https://comitor.pl/serwis/warunki-gwarancyjne/gwarancja-na-zlewozmywaki-blanco/ oraz warunki Wieczystej gwarancji zawarte na stronie: www.wieczystagwarancja.pl

 

Przypominamy, że Wieczysta gwarancja jest udzielana na wszystkie zlewozmywaki BLANCO wykonane z kompozytu SILGRANIT® PuraDur®, ceramiki Blanco oraz na zlewozmywaki ze stali szlachetnej z wyłączeniem serii modeli: Dana, Dinas, Flex, Flex Pro, Lemis, Lanis, Lantos, Livit, Median, Magnat, Naya, Plus, Plenta, Rondo, Rondosol, Rondoval, Rondoset, Tipo Basic, Top, Tipo, Toga, Zia, po jej zarejestrowaniu w poniższym formularzu, nie później niż 6 miesięcy od dokonania zakupu. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.

Objęcie zlewozmywaka wieczystą gwarancją wymaga profesjonalnego montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.

Wieczysta Gwarancja dostępna jest wyłącznie dla klientów, którzy nabyli zlewozmywak Blanco objęty programem za pośrednictwem uprawnionych Studiów Kuchennych oraz innych uprawnionych  sklepów stacjonarnych.  Wykaz uprawnionych studiów kuchennych oraz innych sklepów stacjonarnych do udzielania wieczystej gwarancji dostępna jest pod tym linkiem.

Wieczysta gwarancja obejmuje sam korpus zlewozmywaka. Nie obejmuje pozostałego osprzętu i akcesoria będącego wyposażeniem zlewozmywaka. Wieczysta gwarancja rozpoczyna się po upływie dwuletniego okresu gwarancji jakości udzielonej na produkt.

 

Uwaga: Zastosowanie młynka/rozdrabniacza w zlewozmywakach i komorach podwieszanych wykonanych z ceramiki wyklucza uprawnienia użytkownika do świadczeń z tytułu gwarancji wieczystej udzielanej przez Comitor Sp. z o.o.

Prosimy przygotować  :

  • specjalny kod do rejestracji wydany przez sprzedawcę przy zakupie zlewozmywaka  (dotyczy produktów zakupionych od 01.01.2019r) lub Kartę gwarancyjną w formie papierowej książeczki zawierającej 8-cyfrowy numer rozpoczynający się od cyfr „01” (dotyczy produktów zakupionych  do 31.12.2018r.),
  • dokument zakupu na którym znajduje się nazwa i adres punktu zakupu oraz dane – indeks i model zlewozmywaka.  
  • Kod pocztowy miejsca montażu zlewozmywaka

Indeks zlewozmywaka to 6-cio cyfrowy numer, którego pierwsza cyfra to „5”, znajduje się na etykiecie opakowania produktu, winien też znajdować się na fakturze. Jeżeli nie oznaczono indeksu na fakturze prosimy skontaktować się ze sprzedawcą.  Brak dowodu zakupu i/lub dowód zakupu nie zawierający danych urządzenia oznacza, że karta gwarancyjna  jest nieważna.

 

W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt z serwisem pod numerem: +48 42 689 10 17

 

 

Rejestracja gwarancji wieczystej zlewozmywaka

 

Zapraszamy do kontaktu

Barbara Wiaderna
Asystent działu serwisu
+48 42 689 10 17
Mariusz Dewicki
Kierownik działu serwisu i administracji
+48 42 689 10 20
Serwis Comitor
Do góry
Masz pytania?

W czym możemy pomóc?

INFOLINIA
801 BLANCO (25 26 26)
Wyślij zapytanie
Porównanie produktów:
Porównaj
COMITOR

Zapisz się
do Newslettera Poznaj nasze nowości oraz wyjątkowe oferty


COMITOR

Akceptacja RODO

Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,

 

Zanim przejdziesz do serwisu lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. W związku z wprowadzanymi zmianami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, chcielibyśmy podzielić się z Państwem informacją o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę COMITOR. Klikając „Przejdź do serwisu” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe warunki.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „Rozporządzenie”) COMITOR sp. z o. o. informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COMITOR sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Laskowicka 24, 94-111 Łódź, NIP 7272547437, KRS 0000088742 (dalej jako: „COMITOR”, „Comitor sp. z o.o.”);
  2. COMITOR powołał Inspektora ochrony danych osobowych. Inspektorem ochrony danych osobowych jest pani Elżbieta Baćko, dostępna pod numerem telefonu: 42 689 10 04 oraz adresem mailowym: iodo@comitor.pl.
  3. Wspólne administrowanie danymi osobowymi na podstawie art. 26 ust. 1 Rozporządzenia nie ma wpływu na realizację uprawnień przysługujących Pani/Panu na podstawie Rozporządzenia.
  4. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe z uwagi na korzystanie przez Panią/Pana z naszych usług, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia. Jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej oferty wydłużonej gwarancji – w celu realizacji wybranej przez Panią/Pana opcji gwarancji. Niezależnie od powyższego, może Pani/Pan udzielić odrębnej, dobrowolnej zgody na otrzymywanie informacji handlowych COMITOR.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą nasi zaufani partnerzy – operatorzy płatności, operatorzy płatności elektronicznych, obsługujące nas podmioty informatyczne, producenci wybranego przez Państwa towaru (jeżeli jest to niezbędne dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji), a w razie takiej konieczności – także obsługujące nas kancelarie prawne.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji na Pani/Pana rzecz wybranej usługi, a jeżeli korzysta Pani/Pan z naszej wydłużonej gwarancji – także przez czas, na który udzielana jest gwarancja. Jeżeli udzielił Pan/Pani zgody na przesyłanie informacji handlowych – wtedy podany adres e-mail przechowany będzie także do czasu cofnięcia zgody, na warunkach określonych w formularzu zgody marketingowej.
  9. W każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych a także prawo do przenoszenia danych.
  10. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest sprzeczne z przepisami prawa.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia na Pana/Pani rzecz wybranej usługi.
  13. Jeżeli korzystają Państwo z naszej strony internetowej, korzystamy z ciasteczek oraz Google Analytics. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Więcej informacji o RODO znajdą Państwo m.in. tutaj.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – chętnie udzielimy Państwu dalszych informacji.

Pozdrawiamy, zespół COMITOR sp. z o.o.

Ustawienia zaawansowane